Hlavní navigace

Názor k článku Retro Music Television se mění, chce bojovat o diváky s Óčkem Gold od Daniel Čermák - Vezmu to od konce. Chytnu pouze MUX 1-3...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 7. 2013 12:39

    Daniel Čermák (neregistrovaný)

    Vezmu to od konce. Chytnu pouze MUX 1-3 ostatní ne takže domněnky že lze naladit všechno jsou zcestné. Sledovanost sice udávají majitelé PM ale vše se odvíjí i od pokrytí. Pokud by teď zapnulo Retro TV 1000 majitelů PM z 1500 nikdy nebude mít takovou sledovanost jako třeba 45% protože její pokrytí nedosahuje toho co třeba MUX2. takže dostane max 2,5%. Co se týká vizuálu toto je opravdu až poslední co určuje sledovanost a síla značky nebo podobný konspirační teorie to neovlivňují. To by Nova nikdy nemusela stahovat třeba Dallas (jako před 2 lety kdy chtěli vysílat celej seriál a po 3 týdnech ho stáhli kvůli takřka nulové sledovanosti), do dneška by se vysílaly pořady jako Novoty a podobně protože by na to koukali všichni jen proto, že to je Nova.
    Naštěstí stále platí že lidé právě díky lepší programové nabídce než v době analogu vybírají podle programové nabídky a ne podle značky. Když třeba někdo uvidí že na Nově bude večer něco co ho nebaví. Bude koukat jen díky pěknýmu logu nebo přepne jinam? A to že grafiku dělají studia nic neznamená. Ono hodně lidí nadávalo třeba na změnu loga ČT, hodně jich nadává třeba na to co cpou TV do pořadů ale sledovanost jim díky tomu nikdy neklesla. Pokud klesla tak jen buď díky konkurenci, nebo díky počasí, (teď v létě bude hodně lidí na dovolených atd.) :)

    Jinak když je (tvrdí se to) Nova silná značka proč Prima porážela její Talentmánii? Nebo proč Prima porážela Big Brother?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).