Dobrý den, Tomáši,
velice Vám děkujeme za feedback. Mrzí nás negativní zkušenost s naší aplikací pro Android. Problém bychom rádi vyřešili, budete ochotný se nám ozvat na email: support@nanitsuniverse.com a popsat nám více? Např typ telefonu, verze OS atd... Budu velmi vděčný za reakci na email, rád s Vám proberu i ostatní vaše dotazy.
S přáním krásného dne
Robert Kaločai
Aplikaci jsem vyzkousel, neni mi vsak uplne jasne proc vyzaduje kompletni pristup k siti v ramci Androidu.
Bohuzel nebylo mozne prohlizet cokoliv jineho jak "FREE" obsah, ktery se stahl, avsak u cehokoliv ostatniho je videt pouze "RELOADING" box a nic se nedeje. Pri pohledu z aplikace na muj profil koncim s "Failed to initialize data from Google Play store", prestoze je konektivita samozrejme v poradku. Nicmene se i tak profil otevrel se spravnymi udaji, ovsem pri volbe Membership "Learn more" to opet konci na vyse zminene chybe a dal jiz nejde nic.
Za mne tedy pristup, kdy nekdo pouzije prostredky IT k dosazeni cile mimo oblast IT, za jasnou jednicku; samotnou implementaci vidim bohuzel spise ve stadiu beta verze. Chtelo by to dotahnout a predevsim radne zmanagovat toho, kdo to implementuje, aby dusledne odstranil veskere detske chybicky, protoze to tim jinak totalne zabiji. Coz je videt i z review v ramci Google Play Store.