Hlavní navigace

Názor k článku RRTV: Další problém pro TV Barrandov, šperky Swarovski nabízela s neexistujícím certifikátem pravosti od WIFT - Inzerování něčeho jako „zdarma“ by mělo být postižitelné...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 10. 2017 10:25

    WIFT

    Inzerování něčeho jako „zdarma“ by mělo být postižitelné vždy, pokud se k tomu v dané nabídce nelze dostat zdarma bez nutnosti pořízení čehokoli jiného. Drtivá většina komerčních nabídek „zdarma“ ve skutečnosti znamená „v ceně“ a tak by to také mělo být označeno, jinak je to klamavá reklama. Nejde prostě říct, že v akci dostanete za určitou cenu něco a k tomu zdarma to samé ještě jednou. Je to prostě v ceně. Nejde říct „dejte mi zdarma jen tu druhou“ (tedy jde, ale nikdo vám to nedá), takže to prostě není „zdarma“, ale „v ceně“.

    Kolikrát jsou některé takové nabídky skutečně výhodné, někdy dokonce při akcích typu 1+X máte to X skutečně bez přirážky (tj. to dané 1 zboží skutečně není ani kosmeticky zdraženo, ale stojí pořád stejně), nicméně pořád je to „v ceně“ a ne „zdarma“, protože vám to samostatně zdarma prostě nedají.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).