Hlavní navigace

Názor k článku RRTV vyčítá televizím míchání reklamy a teleshoppingu od PV - myslím že peníze z reklamy na ČT už...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 10. 2009 16:27

    PV
    myslím že peníze z reklamy na ČT už nejdou do rozpočtu ČT (na nákup pořadů atd.), ale na rozvoj DVB-T vysílání(je z toho financováno například digitalne.tv, atd.) plus na digitalizaci archivu ČT a na podporu CZ kinematografie. Určitě aspoň ta část nad 0,5% z vysílacího času. Jak je to s příjmy z teleshoppingu a sponzoringu přesně nevím, zřejmě je to jediná legální cesta jak dostat peníze do rozpočtu ČT jinak než z poplatků. Teleshopping na ČT podle vlastní zkušenosti nepřesahuje 2-3 minuty. natož 15 minut...., i když možná nekoukám správný čas.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).