Hlavní navigace

Názor k článku Rumburak z VHS. Jak technicky probíhala televizní krize před 20 lety? od anonym - Realita tehdejší doby, na rozdíl od tebe si...

  • 23. 12. 2020 12:07

    bez přezdívky

    Realita tehdejší doby, na rozdíl od tebe si ji pamatuji. Železný měl stále problém po stěhování na Barrandov a Prima byla do roku 1998 ve spoluvlastnictví IPB, z něhož záhadně vyklouzla. Taky se to řešilo ještě pár let po té... Takže obě TV byly zatíženy dost zásadními spory, které přímo ohrožovaly jejich vlastníky a potřebovaly podporu vládnoucí gardy.
    To, že redakce Primy bandu uzurpátorů paní Bobošíkové odmítla, bylo prezentováno veřejně. Odvolání šéfa zpravodajství i nástup Makrlíkové hned po té, jsou taky věci, které jsou dohledatelné.

    23. 12. 2020, 12:11 editováno autorem komentáře