Na nádražích to řídí nádražáci. Konkrétně v Brně se tak u některých spojů opravdu chovají. Nechtějí přiznat, že vlak na Prahu ještě nevyjel z Břeclavi, protože by lidé vrátili jízdenky a šli na autobus.
Co se týká panelů pro tramvaje apod., tak to víceméně funguje. Osobně to mám rád, protože má každou chvíli něco zpoždění. A já pak na přestupu vidím, zda mi to už ujelo, nebo zda to má také zpoždění. Protože na jedno místo vede cest několik, tak docela ocením informaci o tom, která z linek pojede první. Obvykle mohu jet více různými spoji přes různá místa (byť každá trasa trvá jinak dlouho), takže mi ty tabule pomáhají. Přiznávám, že v Praze to bylo už před deseti lety vychytanější, tam byla i informace, že tramvaj stojí v zácpě. V Brně zřejmě akorát ví, kdy a ve které stanici ten autobus naposledy byl, takže některé úseky to neměří nejlíp (papírově 1 minuta, skutečnost je 10 minut v koloně).