Hlavní navigace

Názor k článku Senzory Martina Malého: Když není zákazníkem geek, ale obyčejný člověk od Karel - Přiznávám, že mě občas zaráží, že některé výrobky...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 1. 2017 11:59

    Karel (neregistrovaný)

    Přiznávám, že mě občas zaráží, že některé výrobky mají dobré hodnocení a reakce zákazníků jsou plné vět jako "velice vstřícná podpora", "úžasní lidé na helpdesku", "výrobce na dotazy reaguje rychle" atd. Protože já si také myslím, že když první, co po vybalení věci musím udělat, je volat helpdesk výrobce, tak je někde něco špatně. Neplatí jen o HW, setkávám se s tím i u SW. Hodnocení "the developer is very responsive" chápu jako varování, že s jeho SW nebo dokumentací je ve skutečnosti něco trochu špatně.

    Ale možná jen nechápu mladé lidi a novou dobu. Když se podívám, jak jsou lidé líní číst a raději se hned na internetu ptají na kdejakou kravinu, tak prostě je to možná jen tou novou generací. Ale představa, že na obrazovce to píše "zařízení je nakonfigurováno, stiskněte Ok pro spuštění" a oni volají helpdesk s otázkou "píše to, že mám stisknout Ok a nic to nedělá, tak se chci zeptat co mám jako teď dělat?" mě nějak neutěšuje.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).