většina? jak to víte, nějaké statistiky? imho většina lidí používá seznam tak, jak je. já jdu vždycky na hlavní stránku a rozklikávám si články na novinkách, k tomu přihlášení nepotřebuju, ani ho nepoužívám, ruší mě.
a nechte si konečně ty kecy o téhle zprávičce, když vidíte, že je tady minimálně několik lidí, kterým byla užitečná.
ta reklama se stejně zobrazuje jen nepřihlášeným uživatelům a Seznam většina lidí používá s přihlášením a po přihlášení se na hlavní stránce žádná reklama nezobrazuje takže nechápu co tady touhle bleskovkou chtěl autor říci xD
.. a ti co se na Seznam nepřihlašujou tak stejně jdou z hlavní stránky hned na Lidé.cz, spolužáky, stream ...a tam se stejně přihlásí xD
imho je rozdíl žádná vs. jedna zásadnější než jedna vs. deset - jde o princip. Náhodou je zajímavá informace, že je na Seznamu reklama, pro ty, kteří byli zvyklí tam žádnou nemít...
<rýp>Čárky jsem nekontroloval, zato mě při čtení Vašeho komentáře hned trklo spojení "to mě fakt hlava nebere" - samozřejmě by tam mělo být "to mně/mi fakt hlava nebere" :-)</rýp>
Souhlasím s první větou, výdaje Sazky jako polostátní firmy by se měli víc regulovat! Ale když je na to šoupnout pár mega do kapsy Kalouskovi tak pak nějaký bannerík na Seznamu už není problém ... Celé je to uhozené, nechápu jak někdo může u takové společnosti prosázek co jen korunu!
ach jo. Standart/standard je alespoň gramatická chyba, zatímco díky/vinou je stylistická (navíc se jedná o v argotu zcela běžné zaměňování). Taky miluju češtinu, ale že se dočkám oprav stylistických chyb v komentářích na technickém serveru, to mě fakt hlava nebere. Teď ještě abych kontroloval, jestli mám všude správně čárky.
neměli to tam schválně. On ten zisk je značně diskutabilní záležitost. Ano, mohli mít o řádově milion týdně více. Na druhou stranu, kolik mohli ztratit uživatelů, díky tomu, že tam mají reklamu, na rozdíl třeba od google. Zcela schválně se nakonec rozhodli, že HP bude maximálně efektivní rozbočovač na jejich služby a že není proto vhodná na něm reklama, že mnohem efektivnější pro všechny zúčastněné je cílenější reklama na těch jejich dalších službách.
Ono jen málo často se objeví takováhle záležitost, která opravdu má prachy a zároveň potřebuje oslovit velmi širokou skupinu návštěvníků, aby to pro ni bylo dostatečně efektivní.
taky sem si ty reklamy vsiml. Je videt jen neprihlasenym uzivatelum. Docela se divim, ze tam tak dlouho nic nemeli. Za tu dobu mohli klidne vydelat desitky - stovky milionu.
když jsou prachy, tak jde všechno a vždycky. Je úžasné, co si může koupit polostátní firma za prachy, které má investovat do rozvoje sportu.
Nicméně na její obhajobu musím říct, že mi to přijde výrazně efektivnější, než koupě jedné minuty televizní reklamy v prime-time, které teď obsahuje synottip či jak se to jmenuje. (a navíc by tam přímá konkurence byla docela fuška, při neschopnosti sazky na tvorbě poutavých reklam by to dost možná dopadlo ve výsledku tak, že by lidé přešli z offline sázení Sazky na online u někoho jiného)