Hlavní navigace

Názor k článku Seznam vykročil k dospělosti od Ján Kozel - Karle, zapomeňte na první dojmy. Podle toho se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 3. 2005 11:25

    Ján Kozel (neregistrovaný)
    Karle, zapomeňte na první dojmy. Podle toho se reklama neprodává. Relevantní jsou statistiky. Seznam je jednička. Nikoho nedojíme. Naopak. Naše produkty klientům vydělávají prachy a to je realita. Reklama u nás je ve srovnání s jinými médii velmi levná. Roční celorepubliková kampaň za 18 tisíc se často klientovi vrátí již v průběhu prvního měsíce. Netvrdím, že je to tak vždy, ale i to se stává. Každopádně 95 % kamapaní na Seznamu se obnoví. Často se kampaně navyšují. Děkuji Vám za zájem o náš portál a jeho produkty.
    S pozdravem,
    Ján Kozel