Hlavní navigace

Názor k článku Silné ověřování zákazníka: jak se dotkne e-shopů a nakupujících? od Martin P. - Jak se to skutečně dohoně českého zákazníka nelze...

  • 26. 8. 2019 9:01

    Martin P.

    Jak se to skutečně dohoně českého zákazníka nelze určit. Už v článcích k tématu v minulosti se zástupci peněžních ústavů vyjádřili že vyčkávají protože údajně ona směrnice není jasná \ doslovná .

    Bude tedy záležet na tom jakou banku a firmu která vydává tu platební kartu se jedná a jaké z možných řešení zvolí.
    A i jak bylo zmíněno o jakou částku se jedná.

    Jediný kde v tomhle měl "jasno" co jsem tak četl bylo PR MasterCardu. Který si představuje, že všichni si koupí nové telefony s patřičnou technologií , pokud je už přeci nemají. O nutnosti datového připojení nemluvě.( symbolické ale přeci jen ano) Další možné "zlepšení" uživatelského komfortu by byla aplikace banky generují patřičný časově omezený token.

    Celkově to připomíná přechod Analog>DVBT1>DVBT2 . Na straně mnohých ( a já tvrdím většiny) klientů jsou to jen náklady bez přidané hodnoty uživatelského komfortu v jejich prospěch.