Hlavní navigace

Názor k článku Silné ověřování zákazníka: jak se dotkne e-shopů a nakupujících? od anonym - já to vnímám velice podobně jako vy.. a...

  • 26. 8. 2019 23:25

    bez přezdívky

    já to vnímám velice podobně jako vy.. a nemyslím si, že máte "hloupej mobil" - naopak vás považuji za toho "chytřejšího", kdo si porovnal vlastnosti, výhody a nevýhody nějaké Nokie 6310 vs. smart phone a zcela logicky to vyhodnotil tak, že telefon MA umět hlavně vydržet dlouho na baterii a pohodlně a hlavně SPOLEHLIVE vytáčet a spojovat hovory.. což jako fakž smart phony moc neumí, protože už při startu je zdržuje každá sw blbost uvnitř..

    vy vlastně máte výhodu v tom, že jste v praxi využil princip "security by obscurity" - nikdo nenapadne váš mobil nějakým virem či root kitem, protože to zkrátka ani nedává smysl.. a pokud pro přístup na internet nemáte problém mít mobilně např. tablet či laptop, tak opravdu oceňuji váš přístup. Podle mě má zkrátka mobil plnit naprosto zásadně svou hlavní funkcí - a to je telefonování. ne posílání MMS nebo surfování na netu, ale TELEFONOVANI. a ti p--rchanti výrobci nejsou ani schopni zabudovat do smart phonů něco na způsob QoS, že telefonní služby budou mít vždy absolutní prioritu před vším ostatním. A tak i já mám v kapse nějaký laciný tlačítkový telefon za asi 200 Kč, protože chci mít jistotu, že když budu potřebovat, tak se hned dovolám.

    26. 8. 2019, 23:25 editováno autorem komentáře