Hlavní navigace

Názor k článku Silné ověřování zákazníka: jak se dotkne e-shopů a nakupujících? od Strnad - :-) Vy jste mně nekdy poslouchal, když jsem...

  • 26. 8. 2019 23:38

    Strnad

    :-) Vy jste mně nekdy poslouchal, když jsem vykládal svému okolí jaký telefon chci??? Telefon mám na to, abych mohl telefonovat, smskovat a občas se kouknout do e-mailové schránky (jo a standart - kalkulačka, budík, kalendář atd.). Nic se na něm nedá spustit, nic se na něj nedá instalovat... Všechen ostatní internetový provoz řeším z desktopu. Taky mám tlačítkovej, ale trochu sofistikovanější - dvousimka Nokia 222. Nicméně, jádro pudla zůstává, jak budu řešit nějakou platbu na internetu, když to po mně bude požadovat kromě potvrzující smsky od banky ještě něco dalšího? Jistě, vybrat si platbu převodem a klasicky navštívit z počítadla banku a zadat příkaz k převodu. Ale není to trochu na palici? A co když se banka zjančí stejným způsobem....? Nejspíš začnu nosit zase papírové formuláře k zadání příslušné platby na pobočce. Ale bude to strašně drahý. Firemní účet a oba soukromé jsou rozmístěny zhruba v rozích trojúhelníku se stranami 25; 25; 7 kilometrů. :-( Toho benzínu...

    26. 8. 2019, 23:40 editováno autorem komentáře