Hlavní navigace

Názor k článku Silné ověřování zákazníka: jak se dotkne e-shopů a nakupujících? od Strnad - Já jsem tuhle Nokii taky měl. Vyhovovala mi....

  • 28. 8. 2019 2:20

    Strnad

    Já jsem tuhle Nokii taky měl. Vyhovovala mi. Jenže jsem jel na montáž do zahraničí a potřeboval jsem dvousimku, tak jsem si vybral tu 222. Tu křivku rozložení IQ v populaci znám, je to klasika. Byl jsem na docela náročných psychotestech před pár lety, kdy jsem se zajímal o jistou pozici. Tak při vyhodnocení mi to potom můj šaman psycholog ukazoval. :-)
    Jádro pudla vidím v tom, že ne každý je ochoten si ten chytrej mobil pořizovat. Někdo protože ho prostě nechce a chce jen telefon na telefonování, někdo proto, že už je to pro něj zbytečně složité a drahé (tím nenarážím na IQ, ale na to, že taková věc je drahá a přecpaná funkcemi, z nichž běžnej uživatel použije tak pět a za ostatní prostě ty prachy vyhodí) a někdo proto, že se toho bojí a nechce se učit nové věci.