Hlavní navigace

Názor k článku Silné ověřování zákazníka: jak se dotkne e-shopů a nakupujících? od anonym - no tak to je váš názor - s...

  • 30. 8. 2019 1:21

    bez přezdívky

    no tak to je váš názor - s kterým já rozhodně nesouhlasím.. zaprvé naprosto amatérsky neberete v potaz nejrůznější psychologické studie, které se zabývají podobnými tématy (typu "vrozený instinkt důvěřovat autoritám - v tomto případě "renonomovanému", z phledu většiny těžko padělatelnému výrobku - který navíc funguje - takže asi byl skutečně vydán TE DANE OSOBE.. že jo?)

    takže ne.. špatně byste se zachoval vy, pokud by vás to vůbec nevytočilo a neříkal si sám sobě "sakra.. jak tenhle člověk - chlap - dokázal přinutit banku, aby mu na embosovanou kartu vytiskla ženské jméno.. a k tomu si přilepil svou fotku.. ".. NEBO banka tu kartu vytiskla jeho partnerce (a v tom případě ji NEOPRAVNENE UZIVA!!!) a já bych měl v takovém případě pochopitelně platbu odmítnout..

    ta poslední věta je zcela zásadní! . Pokud se nebudeme pohybovat v rovině, že si někdo doma padělá embosované karty a ty kredítní karty od Citi byly skutečné a pravé - tak NIKDO neměl přijmou platbu danou kartu s uvedeným ženským jménem od chlapa.. (vynechme extrémy typu přeměny pohlaví, kterých je v CR řádově asi do 100 ročně.. - a i v takovém případě se domnívám, že banky původní karty zneplatní).