Hlavní navigace

Názor k článku Silné ověřování zákazníka: jak se dotkne e-shopů a nakupujících? od Filip Jirsák - xRST: Děkuji, že jste se sám odhalil, že...

  • 30. 8. 2019 8:48

    Filip Jirsák

    xRST: Děkuji, že jste se sám odhalil, že si jen vymýšlíte. V původním komentáři jste psal jenom o fotkách, o jménu tam nepadlo ani slovo. Pak jste pochopil, že fotka není identifikátorem na platební kartě, je to pouze potisk, a pokud si někdo nechá na kartu vytisknout fotku své milenky, aby ji měl stále na očích, je to jeho věc. Tak jste se začal „nenápadně“ tvářit, že je vlastně celou řeč o jménu vytištěném na kartě.

    Obchodník nemůže odmítnou platbu kartou proto, že se mu nezdá její potisk. Také nemůže odmítnout platbu proto, že se mu nezdá jméno na ní vytištěné – pokud má o jménu pochybnosti, může zákazníka požádat o doložení totožnosti a teprve pokud zákazník totožnost nedoloží nebo bude jméno na občance/pasu jiné, má obchodník povinnost platbu odmítnout.