Hlavní navigace

Názor k článku Skylink a CS Link klamou zákazníky, tvrdí ČTÚ. Hrozí jim pokuta pět milionů od Pamětník - Já tedy ve VOP žádný stálý servisní poplatek...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 7. 2012 15:18

    Pamětník

    Já tedy ve VOP žádný stálý servisní poplatek nevidím. Vzbouření se přece nekoná kvůli kartě VÝMĚNA. Také slovesa v citovaných větách jsou ve tvaru dokonavém, čili by se nemělo jednat o pravidelně opakovanou platbu. Věta o předplatném se týká jen předplatného a ne teda těch zákazníků, kteří si jednorázově zakoupili technické prostředky pro využívání služby GRATIS.
    Možná na počátku byl předpoklad, že naprostá většina zákazníků se nespokojí se službou GRATIS a stejně všichni přejdou na placené balíčky. To se nestalo a je to jen chyba podnikatelského záměru, který tady někteří označují jako "letadlo", se všemi jeho důsledky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).