Hlavní navigace

Názor k článku Skylink a CS Link od září zavedou servisní poplatek 29 Kč u neplacených nabídek od anonym - Nevím jak další, ale já se tu vztekám...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 5. 2012 21:41

    bez přezdívky

    Nevím jak další, ale já se tu vztekám z principu a to jako partner Skylinku, který u něj sice hodlá zůstat, takovéhle jednání ale považuje za podpásové.

    Měsíce běžela reklama o příjmu bez poplatků, lidé si za nemalé peníze nakoupili karty a teď najednou je vše jinak. A já, jako partner Skylinku, se to dozvídám z veřejného webu!

    Jako největší nespravedlnost vidím, že to dopadne na partnery Skylinku, tedy ty, kteří ho dostali tam, kde je (a nadále mu suplují většinu podpory atd.). Minimálně tím, že cena karty logicky půjde hodně dolů a prodávat karty budeme tak s nulovým výdělkem. Za "prodej Skylinku" tak nedostaneme nic, ale podporu, refreshe atd. jim budeme dělat stále.
    A zadruhé to dopadne na ty zákazníky, kteří Skylink poslouchali a buď si hned kupovali nové karty, a nebo si kartu brzy vyměnili za novou, hned jak to šlo. Skylink na těchto lidech "ladil" nový systém kódování, a že to nebylo jednoduché, vyskytlo se mnoho problémů, které tito zákazníci pociťovali! A teď za odměnu budou platit poplatek hned, zatímco ti, kteří s výměnou otáleli, budou platit až za dva roky.

    Přijde vám tohle jako férové jednání? Mě ne. A o 300 Kč tu opravdu nejde.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).