Hlavní navigace

Názor k článku Skype pokračuje v omezování podpory řešení z dílny třetích stran od Jiří Macich ml. - Já mám pod správou několik desítek strojů s...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 6. 2014 16:31

    Jiří Macich ml.

    Já mám pod správou několik desítek strojů s DSM/RSM od Synology a upozornění přes Skype mi vyhovují z jednoho prostého důvodu. Do e-mailové schránky mi chodí denně desítky regulérních zpráv, kterými se dříve či později musím zabývat. Upozornění se mezi nimi snadno ztratí, přehlédne, pozapomene (navzdory všem možným filtrům, štítkům, hvězdičkám, praporkům).

    Když se mi ovšem server ozve přes Skype, tak je to totéž, jako když naléhavě volá sám klient, že má problém. Byl bych rád, kdyby Synology do příští verze DSM/RSM místo notifikací přes Skype zavedlo notifikace přes Jabber. Sice to z mého pohledu není úplně totéž, ale pořád by zprávy měly větší „akutnost“ („naléhavost“) než jeden z mnoha desítek e-mailů denně.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).