Ale ono tomu tak skutečně je, čísla jsou to, co rozhoduje. Nic jiného, podle čeho by se zadavatelé orientovali totiž neexistuje.
Daleko přesnější čísla by šla vysledovat například u IPTV, kde by se přesně ukázalo chování diváka při sledování pořadů. Jenže tohle by mohlo být zatraceně nebezpečné, protože by se přišlo na to, že v momentě jak naběhne znělka reklama, tak divák v ten moment automaticky přepíná na jiné programy. V případě používání funkce timeshift, by se zjistilo že divák okamžitě přeskakuje celou reklamu a upoutávky a pokračuje posunutím kurzoru o devět minut v před, ve sledování filmu. Tohle ale ani agentura co dělá průzkum, ani mediální agentury raději ani nechtějí slyšet :-)
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.