Hlavní navigace

Názor k článku Slevové servery v bublinkách konsolidace od Tomáš Čupr - "Ti stávající by měli inovovat a snažit se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 5. 2011 10:09

    Tomáš Čupr (neregistrovaný)

    "Ti stávající by měli inovovat a snažit se zachovat či dokonce zvýšit důvěryhodnost celého „slevového“ odvětví. Jenže v tom nepomůže, aby si hrál každý za sebe."

    Pane Zandl, poraďte mi, jak má Slevomat zvýšit důvěryhodnost odvětví, kde se pohybuje 300 hráčů a z toho 80% to má jako krátkodobý "vedlejšák" a kteří z velké většiny nejsou ochotni komunikovat či se shodnou na základích principech fungování. Jak to dělají třeba eshopy - existuje nějaké aliance Mall, Alza, Kasa o které nevím a která společně aktivně podporuje důvěryhodnost eshopů a nakupování online? Pokud taková exituje, tak není vidět. A když není vidět, tak neexistuje.

    Asociace slevových portálů je před založením, ale ta není odpověď, protože servery mimo asociaci budou stále dělat špatné jméno celému trhu.

    A tak opravdu závisí na zákaznících a jednotlvých serverech, aby zákazníky přesvědčili co je riskantní nákup a co není.

    Tento váš komunistický (nebo idealistický, ale to mi nějak neštimuje ke zbytku článku) závěr všichni za jednoho, jeden za všechny opravdu nechápu.

    Hezký den!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).