Nevím zda Lupa či Skrz je komedie a či je to podplacené, ale HyperSlevy.cz nikde nejsou zmíněné. Například server vykupto a jejich lidé ve firmě oznamují, že činnost omezují a na agregátorech skoro nikde nejsou. Dokonce plno kategorií zmizelo a plno velkých firem odešlo na Slevomat a HyperSlevy. Asi je jasné, že Slevomat, který vlastní skrz, tak se HyperSlev bojí, protože se jedná o jediného hráče, který je může ohrozit. A Vykupto v tomto roce nemá 400 milionů, ale tak polovinu lidí. Kamarád z Brna říkal, že tam zůstalo jen 7 lidí a nové slevové akce nevolají, ale pouze opakují ty současné.
Aby byly hyperslevy někde zmíněné, tak by právě musel Beneš někoho podmáznout.
Řekni nám, odborníku, proč se slevomat bojí hyperslev? V čem je ta zbraň? Ve službách pro uživatele, brandu nebo super dealech?
Bohužel - stejně jako třeba slever, nakupvakci neni vidět na hyperslevách žádnej vývoj směrem k uživatelům (ano, mluvim např o vzhledu). Peckových dealů mají pomálu, marketingovou práci s uživatelema taky moc nezvládají (chybí vývoj).
Třeba pepa, bohužel (soukr. názor), dělá mílový kroky ve vývoji, soustředí se na důležitý aspekty a je dvojka, což pokud se něco nestane, tak udrží dlouhodobě.
Když už chceš bránit svojí firmu, buď se teda podepiš anebo se neprozrazuj trapně tim, že píšeš název "HyperSlevy.cz s velkými písmeny tak, jak to píší jen insideři..
Bylo by mi trapne koupit neco na slevovem portale a jit nekam aby mi dali tu sluzbu.
Kdyz na to nemas tak tam nelez. Slevovy portal dnes nema nic spolecneho s marketingem objednavatele.
Ty lidi se tam nidky uz nevrati aby si tam enco koupili za standartni cenu.
Nemas penize sed doma nebo bez do normalni restaurace a en do luxusni kde stoji polevka 100,- Kč.
Ze se lupa nestydi davat tady takove hnusne PR clanky.
Máš samozřejmě pravdu, vždycky je lepší zaplatit dobrovolně více, hlavně proboha nekoupit něco ve slevě, to by byla potupa.
Jinak možná by stálo za to se vrátit na ZŠ na první stupeň a zopakovat si čtení. Nebo snad někde vidíš, že jsem napsal, že nakupuju na slevoserveru?
V obchodě taky, když mají v letáku věc, kterou kupuješ pravidelně, tak si ji nekoupíš? A letíš si to koupit jinam, kde je to aktuálně za "plnou" cenu?
Podívej se na obsazenost, pokud to pro tebe nebude příliš složité...
http://hausalpin.cz/menu-obsazenost
Nejde o to, že by někdo zpochybňoval kvalitu či úspěch dané chaty, je ale otázkou, zda to lze spojit se slevovými servery. O tom ale váš odkaz neříká naprosto nic...
To by vyžadovalo podstatně náročnější analýzu, kde by se už musela porovnávat i jména "z doby slevové" a současnosti, navíc provozovatel nesporně bude vědět, kolik míst prodá sám a kolik přes cestovky atd.