dnes velké nadnárodní společnosti názor zákazníka nezajímá. Mají většinou monopol. Dosáhli svého. U politického hokynáře si koupily zákony. Zákazník se nemusí rozhodovat kde nakoupit. Zákazník musí koupit u něho. Nikdo jiný neexistuje. Zkuste se ozvat na zákaznickou podporu nejen Coca-coly, t-mobile, bank a dalších i daleko menších globálních firem. Předstírají jak je to zajímá a nakonec se vám vysmějí jen do ksiftu.. Nakonec vás pobaví jen keci o konkurenci, možnosti volby a demokracii. Když už má člověk vůbec náladu takové stupída poslouchat.
To se hodně mýlíte, mimo Česko určitě nejsou jiné zvyklosti - ze zkušeností, mnoho velkých nadnárodních firem provozuje podporu, kde lidé vůbec nerozumí psanému textu nebo dokonce nerozumí anglicky.
Zeptáte se, že Vám není jasný bod 3 nějakých podmínek a oni vám okopírují celé podmínky, a když se snažíte vysvětlit, že link na podmínky máte, jen potřebujete upřesnit bod 3, pošlou vám okopírované podmínky. A když to nevydržíte a zavoláte, zjistíte, že ty lidi vůbec nerozumí angličtině.
To je zajimavy poznatek. Je videt, ze mimo Cesko jsou zjevne jine zvyklosti. V Cesku na prodejne nebo zakaznicke lince jsou lide, kteri maximalne rozeznaji svetlo od tmy a to jen obcas (a mozna jsou tito lide odmenovani podle toho, kolik lidi staci rozcilit) - u slozitejsich dotazu je treba volit jiny kanal.