Logo vypadá jak ho*no. Nicméně JOJ má dobrou grafiku, sice už trochu out, tento německý divoce barevný vizuál už tak pět let nahrazuje jednodušší francouzský (čisté barvy bez stínování, netradiční kombinace barev např. tyrkysovo-růžová atd., viz Dream-On, francouzské studio, které dělalo Primě grafiku v letech 2008 a 2009, což byl nejlepší vizuál v historii CZ a SK televizí), ale i tak je pořád sexy a řekl bych i trendy. Dobré věci jsou prostě dobré pořád. Podobnou grafiku jsem chtěl u Primy vidět už někde od roku 2000, protože tehdy podobnou měla RTL a Pro7 a chyběla jen chuť to dělat taky tak. Protože vyrobit to, to není žádný kumšt. Jen se musí oslovit experti, kteří sledují trendy. U nás se ale nikdy nikomu nechtělo. A když už Prima rozjela Dream On styl a dokázala ho sama držet ještě další tři roky, tak postupně sklouzla k tomu, že teď dělá úplný shit, zatímco dříve hrozná ČT a Nova už jsou před ní. Vychrtlej Gondík před bílooranžovou pruhovanou zdí v roce 2015 fakt nikoho neuchvátí. Grafika musí být sexy a orgáč pro oči. Ne něco, co se vyrobilo jen proto, aby něco bylo. Nicméně JOJ si dobrý standard udržuje pořád, protože těm lidem tam se to chce dělat dobře. A proto posílám gratulace do Blavy.