Hlavní navigace

Názor k článku Služby s přidanou hodnotou? II. od wang - Zdar Dane, ja mam dojem ze pojem pridana...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 10. 2003 9:56

    wang (neregistrovaný)
    Zdar Dane, ja mam dojem ze pojem pridana hodnota dobre nepouzivas ty..
    ty tvoje priklady byly o konkurencni vyhode (obchod je blizko, ma slusne ceny..) pridana hodnota je neco cim ten puvodni produkt (ta nakoupena konektivita)obohatis tak aby zakaznikovi prisla nejak zajimavejsi nez od jineho preprodavace stejne konektivity, tj ze treba budes k tomu pridavat zdarma jednoduchy web..

    jenom podotknu, ze presne opacny vyvoj je u operatoru mobilnich, kde se firmy skrze sve sluzby snazi nejen primarne jimi vydelat, ale slouzi i jako meritko vyspelosti operatora, coz muze byt faktorem proc si zakaznik operatora ze 3 firem na trhu vybere, takze sekundarni efekt je zakaznikovo utraceni za hlasove sluzby, coz je zdaleka nejvetsi polozkou v prijmech mob.operatoru