Ahoj, žádná firma MediaShow neexistuje, není ani v obchodním rejstříku ani v registru živnostenského podnikání. Pan Pešout má ŽL, viz http://www.rzp.cz/cgi-bin/aps_cacheWEB.sh?VSS_SERV=ZVWSBJVYP&IDICO=2766855&historie=1
Místo MediaShow je to patrně One Man Show, narychlo udělaný ŽL (v březnu), chytit vítr do plachet a dál hlavně mlžit, že Pažoute?
Vážení, níže zasílám aktuální tiskovou zprávu společnosti MediaShow ČR
Společnost MediaShow ČR se důrazně ohrazuje veřejným výpadům obchodníka s DVB-T technikou v Litoměřicích. Pan Tomáš Smékal se dopouští provokací a veřejného zostouzení společnosti MediaShow ČR a obchodní značky MediaShow Digital. Dále zpohybňuje profesionální a kvalitativní předpoklady společnosti MediaShow ČR.
Ing. Radek Pešout, výkonný ředitel společnosti MediaShow ČR, je v odborné i laické veřejnosti znám jako osoba veřejně činná. Byl průkopníkem informování o digitalizaci, propagátorem a popularizátorem digitalizace pro širokou veřejnost. Pan Pešout, jako zástupce silné kapitálové české společnosti, má velké zkušenosti a znalosti o české digitalizaci.
Pan Pešout důrazně odmítá jakékoliv zpochybnění profesionálních a kvalitativních kvalit. Společnost MediaShow ČR není "narychlo" vzniklá společnost za "účelem rychlého zisku" - jak veřejně haní pan prodejce Tomáš Smékal na internetových diskuzích společnost MediaShow ČR.
MediaShow ČR oznamuje, že všechny formy provokace jsou monitorovány, vše bude zmapováno a podklady předány právním zástupcům společnosti MediaShow ČR. Ti připraví návrh podání trestního oznámení na pana Tomáše Smékala.
Pan Ing. Radek Pešout je významným investorem v České republice a společnost MediaShow ČR bude důrazně hájit svoji dobrou pověst a obchodní značku.
Z článku vyplývá, že MediaShow ČR distribuuje STB zdarma ve spolupráci s obecními úřady a magistráty, za dopravu a montáž se také neplatí, pak najednou jsou STB za standardní ceny.
Radek Pešout je obchodník stylu: informovat o velkolepé akci, nastínit možnou a velice blízkou katastrofu, informovat, že ceny u nich jsou běžné, kde bonusem je montáž a dodávka zařízení.
Nemám rád obchodníky tohoto stylu. Mám radši svou hlavu a nenechávám si podsouvat lži a nesmysly. Prostě se řadím mezi nedůvěřivce, který než uvěří tak radši vše prověří.
Z firem tohoto typu nekouká nic dobrého a vždy to není tak růžové jak prezentují - klasický "zlatokop".
Pokud není to co jsem napsal pravda, tak se panu Ing. Pešoutovi omlouvám za křivé nařčení.
Jak sem se presvedcil jednim telefonatem, tak pan Pesout je akorat ten, kdo chce si rrychle vydelat penize. Pro prijem pozemni dig, vysilani nabizi pouze dva prijimace Schwaiger. Jeden s modulatorem a druhy bez nej. Pokud se ho ptata, tak ma neprijemne chovani. Kdyz chcete neco zaslat na dobirku, tak musite za to zaplatit premrstenych 200 Kc. Navic toho moc od dig. vysilani nevi, takze doporucuji vsem, dat si na nej pozor a od firmy Mediashow ci pana Pesouta si nic neobjednavat. Delsi clanek jsem napsal dnes do diskuse a www.digitalnitelevize.cz
Za prve nevim co je spatneho na zivnostenskem opravneni. Je rozhodne pro zakazniky mnohem bezpecnejsi nez institucionalizovane, ale za nic nerucici s.r.o., protoze fyzicka osoba ruci za vsechny sve podnikatelske zavazky i po ukonceni podnikani az do konce sveho zivota celym soukromym majetkem, zatimco zdanlive honosna pravni osoba s.r.o. je typicky model po nas potopa (ruci jen do vyse majetku spise symbolicke hodnoty). A kdyz uz jsme u toho, majitel podnikatelskeho opravneni si muze dat ve sve vlastni firme funkci jakou chce, treba supergenialni hyperguverner :-)). Rychlokvasky prirozene rad nemam (v zadnem oboru), ale existenci pravnicke osoby ani zdaleka nepovazuji za nejaky dukaz solidnosti, spis naopak. A novinari, hlavne klidek, takovych kachnicek jeste bude. To byste se upsali ;-).
No, pekne dekuju ;-). Oni prece pribyvaji stale, ale jen malokdo se dostane do novinarskych prispevku. Tomu se proste rika skok na spek, aneb docela pekny novinarsky ulet. Melo to byt zrejme varovani pred rychlokvasnymi zbohatliky, ale je to nakonec vlastne reklama :o)
Úplně přesně řečeno, "skupina MediaShow ČR" neexistuje a funkce výkonného ředitele je smyšlená. Pešout podniká jako fyzická osoba na živnostenský list; až donedávna měl jako předmět podnikání pouze reklamní činnost, před týdnem si pořídil další živnosťák na "maloobchod provozovaný mimo řádné provozovny", neboli stánkový a zásilkový prodej.
Pánové Donát a Racz mi jistě prominou tuto metaforu, ale na druhé straně se povšechná kritika vašeho podnikání může přesunout u notorických závistivců na nový objekt, který si to dokonce možná i zaslouží. V každém případě se musí výpady proti vám rozmělnit na více subjektů a těch bude pravděpodobně v Severních Čechách dále přibývat.
věřím, že v současné době pod vidinou slibů "toho skvělého digitálu" říkáte svým zákazníkům také následující fakta:
1. Že vůbec není jisté, jestli MUX B CDG (Prima) bude na Domažlicku někdy vysílat. Slibovat jim jakýkoliv termín je krajně neprofesionální.
2. Finanční nestabilita CDG je všeobecně známa.
3. Stejně nemohou vysílat nic jiného než Primu, což jak sami říkají se jim nevyplatí. Z čehož vyplývá, že do odblokování situace vysílat PROSTĚ NEBUDOU !!!
4. Reálný termín je tak rok 2012.
5. Že časem NOVA z muxu A zmizí, protože je tam pouze dočasně.
Zdravý optimismus podporuji, ale nezaměňovat prosím s prezentací polopravd a neúplných informací. Faktem je, že nikdo vlastně neví, co bude dál.
Nic proti aktivitam pana Pesouta, kazda poctive minena snaha je dobra, ale mam za to, ze firem, ktere jsou schopny dodat na ustecky trh set-top-boxy je mozna vice nez jejich dnesnich potencialnich zakazniku :-). Je otazkou zda budou mit vsichni pri hrozici narazove poptavce dostatecne mnozstvi a dostatecny sortiment zbozi, ale mam za to, ze jedna jedina firma, i kdyby melo jit treba o nejaky velky obchodni retezec, vsechny pozadavky potencialnich zakazniku absolutne nema sanci pokryt (mnozstvim, cenove, sortimentem, technickou podporou...) a domnivam se, ze konkurence a trh vse vyresi mnohem lepe nez nejaka super velka marketingova kampan. To chce klid ;-)
Mimochodem, zatim je odbyt set-top-boxu stale jeste v utlumu, takze tech 70 set-top boxu tydne bych docela chtel videt, ale pokud je marketing pana Pesouta dostatecne agresivni (snaha tu zjevne je, hlavne novinari se chytaji velmi dobre), je toho s vypetim vsech sil docela mozne dosahnout :o). Zaznamenatelny vzrust zajmu o STB bude ale az tehdy, jakmile o moznosti prijmu digitalniho vysilani v danem regionu zacnou informovat televize, zejmena pak CT. Dost se divim, ze se tak alespon na Domazlicku jeste nedeje, zrejme o zvyseni sledovanosti CT24 a CT sport zajem nema. Jen doufejme, ze informacni spoty o planovanem vypnuti analogu nezazni z obrazovky az 3 dny pred timto datem ;-).
No já vám názor vyvracet nebudu. Jsem přesvědčen o tom, že krást se nemá a i ty jeho články na Parabole, o kterých se tady zmiňujete, byly většinou kradené.
Pana Pešouta samozřejmě znám (dokonce i osobně ze setkání v Domažlicích na konferenci o digitalizaci) Nemyslím si, že je to "jedna z dalších komických postaviček" jak zde píšete. O tom, že portál MediaShow je on sám vím také. Právě proto mu držím palce a věřím, že dokáže velkou část toho, co chce, a nesnažím se být jen naivní. Bohužel tyto bombastické bulvární výpady směrek k obyčejným zákazníkům FUNGUJÍ!!! A on se prostě na tomto základu chce udržet a má celkem šanci. Určitě jste dlouhou dobu četl jeho články o DV-T, ještě když působil v Parabola.cz, vždy jsem se těšil na jeho nové články. On tou digitalizací severu "nyní manažersky žije" a určitě má větší možnost uspět, než-li v tomto malém regionu. Každý má stejnou šanci, stačí ji nepromarnit. Je dobře, že nečeká, jako ostatní prodejci v severních čechách, až k nim zákazník příjde. Už jenom tím, že se díky jeho marketinovým výpadům v severočeských médiích (v tisku) píše, kladně působí na osvětu a informovanost lidí ohledně digitalizace.
Je vidět, že o panu Pešoutovi mmnoho nevíte.:-) Jinak byste věděl, že všechny jeho texty mají snahu zapůsobit bombasticky. Na serveru Mediashow, o kterém prohlašuje, že je největší a nejlepší medální portál v republice umisťuje obšlehnuté články z časopisů a jiných serverů a jedinou jejich obměnou je, že je opatří vždy řadou vykřičníků. Zkrátka čím více vykřičníků, tím větší bomba. A většinou se stejně jen, jak už to v případě bulváru bývá, ukáže, že na tom není příliš mnoho pravdy. S velkou pravděpodobností tomu bude tak i v tomto případě s onou "celoplošnou distribucí STB". Radek Pešout je prostě jedna z dalších komických postaviček českého internetu.
Nechci Vám kazit radost, ale firma pana Pešouta je vlastně jen on, jeho sestra a pár lidí, co píšou bulvární web MediaShow. Na tom nemůže nic změnit ani způsob, jakým komunikuje s novináři. Popravdě řečeno, Radek Pešout má v prodeji set-top-boxů sakramentsky daleko i na tak malé firmy, jako je ta Vaše.
Ústecký(severočeský)kraj je velká ryba, a jen velcí hráči zde mohou uspět. Firma pana Pešouta a hlavně tento projekt jede správným směrem a má šanci uspět. Masívní marketingová strategie prodeje a uměle vytvořená panika je jeden z nezbytných bodů vedoucích k úspěšnému podnikání. Držím palce, bude to tvrdý oříšek, vzhleme k velkému území. Zákazníci se rozdělí min.do dvou skupin. Jedna bude preferovat koupi set-top-boxu ihned po spuštění DVB-T vysílání z BH hlavně ze zvědavosti a ta druhá, myslím že masívnější vlna zájmu, příjde až během úplného vypínání analogového signálu. Tak to je, model z Domažlicka je toho důkazem. Další důležitá pravda je ta, že uspěje hlavně ten, kdo bude od prvního dne vysílání v DVB-T dostupný. Pokud druhý multiplex s Primou zde v tento zahajovací den nespustí své vysílání, z poloviny tak ztratí nejen své diváky ale i kredit. Drtivá většina lidí si zde ani neuměla naladit NOVU, když se opozděně přidala do Domažlického MUXU A. Ještě dnes se setkávám se zákazníky, kteří zakoupili set-top-box ihned po spuštění vysílání a divili se, když jsem jim odpovídal, že už tam dávno NOVA je!