Aaaaaadž, zasažen výstřelem do srdce, padám do příkopu u prašné cesty. Máte pravdu, k CB má přístup jen operátor. Ale myslíte, že je nějak náročné pořídit mediálním agenturám rozhraní? Já prostě říkám: reklama založená na lokalizaci recipienta -- ano, ale jen na základě jeho jednoznačného souhlasu. I kdyby ten souhlas měl být nevědomý (třeba tím, že je malým písmem napsán na sedmi sté padesáté čtvrté straně úplného znění Podmínek užívání veřejné telefonní sítě, které jsou k dostání u dozorčího metra a na každé poště s lichým PSČ). Když dnes operátoři zvládají lokalizovat mobily (vím, že je to jiná služba než CB), mohou IMHO nabídnout i službu, která ověří, jaký "reklamní profil" si nastavil který účastník v lokalitě. Alespoň tak jsem to pochopil z textu direktivy, ale možná jsem to pochopil špatně.