Hlavní navigace

Názor k článku Spamming a jeho právní úprava od Antonín Slejška - Pro doplnění přidávám ještě výňatek z http://www.unie.cz/v2clanek.html?pID=5211982&pHtml=full Karel NEUWIRT,...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 17. 7. 2003 11:31

    Antonín Slejška (neregistrovaný)
    Pro doplnění přidávám ještě výňatek z http://www.unie.cz/v2clanek.html?pID=5211982&pHtml=full

    Karel NEUWIRT, předseda Úřadu na ochranu osobních údajů
    --------------------
    V novém telekomunikačním zákonu bude upraven podle evropské směrnice také přístup ke spamingu a nevyžádaná reklama pomocí spamových zpráv bude zakázána, pokud k ní nedáte předchozí souhlas.

    Karel NEUWIRT, předseda Úřadu na ochranu osobních údajů
    --------------------
    Má občan, jednotlivec právo napsat odesílateli, že si nepřeje, aby jeho osobní údaje byly vedeny v nějaké rozesílací databázi a ten odesílatel musí tomu žadateli vyhovět a vymazat takové osobní údaje. Ty marketingové společnosti si ovšem mohou ponechat jakési minimální osobní údaje, říká se tomu databáze Robinsonů, což je databáze těch, kteří si nepřejí dostávat reklamní nabídky a odesílatel musí před odesláním konfrontovat s tou robinsonskou evidencí, zda tam není občan zapsán a nesmí mu pak posílat nabídku.