Názor k článku
Spamming a jeho právní úprava
od Antonín Slejška - Pro doplnění přidávám ještě výňatek z http://www.unie.cz/v2clanek.html?pID=5211982&pHtml=full
Karel NEUWIRT,...
Pro doplnění přidávám ještě výňatek z http://www.unie.cz/v2clanek.html?pID=5211982&pHtml=full
Karel NEUWIRT, předseda Úřadu na ochranu osobních údajů
--------------------
V novém telekomunikačním zákonu bude upraven podle evropské směrnice také přístup ke spamingu a nevyžádaná reklama pomocí spamových zpráv bude zakázána, pokud k ní nedáte předchozí souhlas.
Karel NEUWIRT, předseda Úřadu na ochranu osobních údajů
--------------------
Má občan, jednotlivec právo napsat odesílateli, že si nepřeje, aby jeho osobní údaje byly vedeny v nějaké rozesílací databázi a ten odesílatel musí tomu žadateli vyhovět a vymazat takové osobní údaje. Ty marketingové společnosti si ovšem mohou ponechat jakési minimální osobní údaje, říká se tomu databáze Robinsonů, což je databáze těch, kteří si nepřejí dostávat reklamní nabídky a odesílatel musí před odesláním konfrontovat s tou robinsonskou evidencí, zda tam není občan zapsán a nesmí mu pak posílat nabídku.