chapu, ze videno ocima Vasi firmy to neni zrovna killing apllication. Nicmene nikdo netvrdi, ze po SWOT analyze moznosti Vasi firmy nedojdete k jine aplikaci. Take netvrdim, ze je to obecne jednoduse implementovatelna vec.
Jedna z moznosti, jak obejit problem se SAN, je fakt, ze poskytnete pouze infrastruktururu. Muzete se spojit s nejakym dodavatelem SANu. Pro dodavatele SANu bude napriklad zajimave, kdyz bude mit na jednom miste soustredene systemy zakazniku (o mnoho jednodussi logistika). Rozhodne neni cilem poskytovat hole zelezo, to nema prilis velky smysl, musite zajistit "provoz systemu".
Pokud se tyce druheho problemu, je to pouze otazka marketingu a pripadne vhodneho nastaveni sluzeb (a nijak se nelisi od problemu s outsourcingem) :-) Kdyz se spojite s IBM, muzete to prodavat se snackou IBM nebo se znackou CLNET. Proste tak, aby to bylo zakaznikovi vnutitelne.
Nakonec je treba rict, ze naklady na infrastrukturu nemusi byt prilis vysoke a provoz telehouse je ve sve podstate nezavisly na poctu kokolokovanych zarizeni (vyjma ceny za elektrinu).
Nakonec - prodavani minut a pocitanych 64ek rozhodne neni cestou do budoucna.