Ona otazka stoji IMHO trochu jinak - je spravne, aby NIC vyuzil z nekolika uvedenych kontaktu (mail, adresa, telefon, fax) pouze mail a to i v pripade, kdy vi, ze se ten mail vratil jako nedorucitelny?
U tech faktur by to opravdu bylo pouze vstricne gesto (i kdyz znam firmu, kam dorazil mail s fakturou a sekretarka ho "ztopila" v domeni, ze je to nejaka blbost a pokus dostat z nich prachy (do domen nedela a posilat faktury mailem bez predchoziho dojednani je i pro mne, natoz pro ni, dost nestandardni) a az jim prestala fungovat domena a maily, tak zjistili, ze je neco spatne).
Ale napr. pri ruseni domeny si myslim, ze je do NICu dost podpasovka (a jedine snaha urvat si kazdou korunu pouzitim stupidnich automatu), ze nevyuziji zadny z alternativnich kontaktu, kdyz dostanou od mailer-daemona, ze se mail s informaci o ruseni domeny vratil jako nedorucitelny (prestoze by si kazdy informace v DB mel udrzovat platne). Ale o tom se tu uz diskutovalo Xkrat.