Hlavní navigace

Názor k článku Speciální žádosti po roce fungování od Dan Lukes - Za prve - neni zdaleka tak jednoduche poznat...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 16. 4. 2003 0:07

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    Za prve - neni zdaleka tak jednoduche poznat "chybove hlaseni" - zkuste si to (myslim programem ne ocima) a uvidite - takze je otazka jak je to s tim "vedel, ze se vratil jako nedorucitelny". Otazka tedy zni nejen "zda je to spravne", ale take "jak slozite je to proveditelne". Za druhe, pri ruseni se papirova komunikace pouziva a ne, ze ne jak tvrdite. Za treti, ona faktura nedosla sekretarce bez predchoziho upozorneni - prisla na zaklade uzavrene smlouvy, ve ktere je platebni postup - vcetne upozorneni na to, ze prijde mailem - popsan. Takze problem je v tom, ze nekdo tam dal adresu sekretarky, ale neupozornil ji, ze takova faktura prijde, ac to vedel. A to nemluvim o tom, ze upozorneni ze stale nebylo zaplaceno bylo dorucovano jeste na spoustu dalsich adres (krome sekretarky-platebniho kontaktu jeste i drziteli, take technickemu kontaktu a nakonec i na adresu postmaster@zminenadomena - ta urcite existuje) a nereagoval nikdo - je tedy nespravedlive a sproste svest to vsechno na "nevzdelanou" sekretarku - to je spis vymluva nez duvod.