Hlavní navigace

Názor k článku Speciální žádosti po roce fungování od LK - Ad 1 - mozna mate pravdu, programove jsem...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 16. 4. 2003 8:37

    LK (neregistrovaný)
    Ad 1 - mozna mate pravdu, programove jsem to nezkousel, ale mam takovy dojem, ze non-delivery report je dle nejake specifikace, takze by to jit melo. Netvrdim, ze by to bylo 100% uspesne, ale IMHO lepsi neco nezli nic.
    Ad 2 - osobne vim o dvou pripadech, kdy domena z registru zmizela bez jedineho kusu papiru. Je to uz asi rok a pul, je mozne, ze od te doby se neco zmenilo.
    Ad 3 - to, co jsem popisoval, byl realny priklad z jedne firmy. Ostatne ted jsem se k nim dival a opravdu maji jako kontakt pouze jeden stejny e-mail, ktery vybira ona sekretarka.
    Ohledne vety "ze nekdo tam dal adresu sekretarky, ale neupozornil ji, ze takova faktura prijde, ac to vedel" - tu bych opravil "ac to mohl vedet". Ono ohanet se "uzavrenim smlouvy" je asi takove, jako dat do desetistrankove EULA, kterou clovek odklikne, formulku "a uzivatel se zavazuje do konce zivota kazdy den rano zpivat koledy". Z pravniho hlediska mate tusim pravdu, ale realny zivot je trochu o necem jinem. Aby to bylo uplne jasne - ja nepopiram, ze si ten problem firma zavinila castecne sama, ale jednani NICu bylo naprosto arogantni a opiralo se pouze o jeho monopolni postaveni, protoze normalne fungujici trzni firma by okamzite prisla o zakaznika. Zkuste si to predstavit naopak, ze by ona firma neco dluzila NICu, ten by to z ni chtel dostat, ale na zasilane maily by nikdo nereagoval. To byste se divil, jak by NIC hned dokazal onu firmu efektivne zkontaktovat.