Hlavní navigace

Společnost Lagardère chce motivovat rodiče, aby trávili více času s dětmi

30. 11. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Lagardere Active
UVNITŘ PREZENTACE – Do projektu Hraj si s námi se zapojí i další subjekty, jako například mediální skupina VLM, vydavatelství Mladá fronta nebo pražské divadlo Minor.

Pod názvem Hraj si s námi představil multimediální dům Lagardère Active ČR další ze svých korporátních aktivit v oblasti společenské odpovědnosti, jejímž prostřednictvím chce oslovit více než pět milionů aktivních rodičů a prarodičů. Podle tiskového vyjádření má projekt na svoji on-air a on-line propagaci přislíbenou investici v řádu milionů korun. Jeho cílem je motivovat rodiče, aby trávili více času se svými dětmi a svůj vztah dále rozvíjeli pomocí vhodných herních aktivit. 

K TÉMATU: Evropa 2 spustila rozhlasovou televizi na podporu nadace Leontinka

Do projektu by se měla zapojit i některá další média nebo instituce, mezi nimi třeba odborný magazín Postgraduální medicína z vydavatelství Mladá fronta, každoročně vyhlašovaná soutěž Hračka roku nebo pražské divadlo Minor. Projekt chce maximálně využívat programové, marketingové i PR nástroje napříč celým mediálním domem Lagardère a v jeho rámci by mělo proběhnout i deset tématicky zaměřených akcí určených pro širokou veřejnost.

Do projektu se zapojí i regionální Deník

Všechny tyto aktivity mají rozproudit veřejnou diskuzi o současných výchovných metodách dětí, jejich společných aktivitách s dospělými a možnostech podpory takto stráveného času. Výzkum, který pro dětskou značku Pigy realizovala agentura STEM/MARK, totiž ukázal na značný rozpor mezi představami respondentů o ideálních způsobech trávení času s jejich potomky a jeho reálným průběhem. Podrobnější výsledky průzkumu naleznete v přiložené prezentaci.

BRAND24


Autor: Karel Choc

Petr Uchytil, marketingový ředitel společnosti Lagardère.

Kampaní plánujeme oslovit 5,4 milionu rodičů a nejméně deset tisíc z nich pak zkontaktujeme napřímo. Počítáme se zapojením dalších partnerů, aktuálně jednáme s vybranými výrobci hraček a vzájemnou spolupráci chystáme s redakcemi Deníku mediální skupiny VLM, popisuje další plány Petr Uchytil, ředitel strategického marketingu společnosti Lagardère Active ČR.

Součástí projektu Hraj si s námi je i nově spuštěný stejnojmenný web. Rodiče a prarodiče na něm naleznou otevřenou databázi tipů a návodů na společné hry se svými ratolestmi, rozšiřující se nabídku dostupných akcí pro rodiny s dětmi a další praktické rady pro společně strávené chvíle nebo podrobné testy hraček a her pro děti i dospělé.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).