Tak zvlášť v souvislosti s tím, jak Seznam drží slovo, když jde o peníze, je poměrně logické, že vyjádření "jsme připraveni refundovat" si každý přeloží jako "když už nebude zbytí a budeme nuceni, budeme refundovat". Protože férové je uvést jasný závazek, ne nějakou vágní nevymahatelnou frázi.
Stejně jako člověk po zkušenosti s českými bankami čte v jejich ceníku "může být účtován poplatek až ve výši 2%" jako "bude účtování poplatek 2%".
Navíc jsem se dočetl v příspěvku z 14:12, že Seznam refundoval 1200Kč za "nekorektní odečet kliků". Pochopil-li jsem správně Vaši úvahu, tak Seznam detekuje neplatné kliky ještě před vyúčtováním. Nevyužije to v PR a nechává si to pro sebe. No a sem tam, výjimečně, někomu na účtu prostředky přibudou s komentářem "vratka za nekorektní odečet kliků", ačkoliv ty neplatné kliky byly odhaleny již v době zpracování, před vyúčtováním. To opravdu dává smysl.