Hlavní navigace

Názor k článku Srovnání, jaké tu ještě nebylo: Je reklama na Internetu výhodnější než v jiných médiích? od Radek - Tisk smysl pochopitelně má a to poměrně velký,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 4. 2013 8:50

    Radek (neregistrovaný)

    Tisk smysl pochopitelně má a to poměrně velký, ale je to jak píšete - o cílové skupině, o cílech dané reklamy a o tom, zda je to např. součástí většího mixu.
    My tisk naopak využíváme, má své místo a má svůj efekt a nejsme ani kolosem a ani donekonecna neomilame stejne znacky a produkty.
    Typickou nevyhodou napr. u eshopu a tisku je to, ze pokud ctenare zaujme inzerat, jde na internet, zajde na svuj oblibeny seznam/google, napise do vyhledavani jmeno firmy, ci webove stranky, najde mu to, klikne, dostane se na eshop, nakoupi, tak se takovy nakup zapocita samozrejme internetu, jelikoz tisk se tam nikde neobjevi.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).