Hlavní navigace

Názor k článku Stalo se: konec sebevražedné reklamy od Wulf - Nevím, ale spíše mi přijde, že T-Mobile má...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 6. 2006 22:04

    Wulf (neregistrovaný)
    Nevím, ale spíše mi přijde, že T-Mobile má obavu ze synergie mezi Eurotelem a ČTc. Nemůže "zaútočit" na Eurotel přímo, tak tak činí prostřednictví ČTc.
    Jak se rozjede IPTV, nabyde pevná linka opět na důležitosti (a IPTV po mobilu se tak snadno nenabídne), a nemálo lidí dá přednost kompletní službě pevná + mobil + datová přípojka + IPTV, to vše v jediném balíčku s jediným účtem.
    A tak mi spíš připadá, že se T-Mobile snaží donutit své zákazníky, aby se pevné vzdaly, než aby pak přešli k jinému operátoru. Zvlášť jestli budoucí Telfónika O2 nabídne tenhle kompletní balíček za cenu jedné koruny ;-D
    A i kdyby nic z toho neplatilo, tak stejně donutí všechny majitele pevné (ne pouze své zákazníky) zamyslet se nad důležitostí pevné linky a s každou zrušenou je to další kapka do potápějícího se Titaniku.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).