Hlavní navigace

Názor k článku Stalo se: přeprodávané ADSL čekají změny od MaLer - Dekuji tem diskutujicim, kteri pochopili o JAKE SLUZBE...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 11. 2006 0:40

    MaLer (neregistrovaný)
    Dekuji tem diskutujicim, kteri pochopili o JAKE SLUZBE je rec, tem co blaboli o ADSL, Wifi a podobne nedekuji.

    Je to 1:1 SHDSL, 2 MBit tam i zpet. Takze skutecne to zadne ADSL neni, pokud nekdo netusi rozdil mezi ADSL od O2 a SHDSL sluzbama, ktere lze nad LLU postavit, at si o tom neco precte :)

    Bohuzel to s tim O2 je mozna pravda pro JEJICH datove sluzby. z hlediska O2 je linka pronajata na LLU jako libovolna jina telefonni linka a na to strucne recenou se*ou. Cely vikend jsem travil burcovanim na vsechny strany a primo u Telekomiku jsem si overil, ze pro tyto sluzby jejich technici pracuji pondeli-patek 8-18, so 8-12.

    Jinak na sluzbe je samozrejme i SLA (99,5, my jsme se dostali na asi 91,7), takze nejake penize dostaneme zpet. Ale bohuzel SLA neresi garanci opravy.

    Kazdopadne pravdu ma samozrejme ten, kdo rika, ze zainteresovanost tri firem je problem, bohuzel nejvetsi problem je prave O2 :/. Tohle byl druhy zaznamenany vypadek za asi 9 mesicu funkcnosti, pri prvnim se nejak originalne pos*al port na DSLAMu (i po restartu se jevil jako funkcni, ale v praxi fcni nebyl, to pro zmenu objevili az panove z CTc, kdyz vyrazili na trasu, tehdy jsme byli down asi 7 hodin).

    Strucne receno - SHDSL byla krasna sluzba pro male a stredni firmy, kdyby to tak trochu neposiral CTc tim, ze ma takovyhle response time :/.

    No, tohle byl asi worst case scenario - vypadek od patecni vecera do pondelniho rana, pricemz z 63 hodin vypadku se s tim 62 hodin nikdo v O2 nezabyval. resp. 2nd. 1st je vyhorela ustredna na trase :)).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).