Hlavní navigace

Názor k článku Stalo se: U:fon jako regulační paradox od icu - Ad 1 a 2 - přesto průměrný zákazník...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 9. 2008 8:00

    icu (neregistrovaný)
    Ad 1 a 2 - přesto průměrný zákazník v USA provolá víc minut než u nás, ale zaplatí za to méně (viz statistiky OECD).

    Ad 3 - u jaké služby kterého operátora? Takto napsáno to je jen plácnutí do vody, operátorů je mnoho a jejich úroveň různorodá.

    Netvrdím, že americký model je nejlepší, jen tvrdím, že by ho ČTÚ měl prozkoumat (stejně jako jiné regulační modely používané ve světě) a následně navrhnout optimální model pro ČR. Stav, kdy ceny za terminaci v okolních státech klesají a u nás jsou třetí rok stejné, vyhovuje leda tak velkým českým mobilním operátorům, zákazníkům a pevným operátorům už nikoliv.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).