Neprodejná. Už proto, že se plácá na stále stejných číslech, která jsou pouhým zlomkem toho, co má třeba satelitní Skylink. A v porovnání s kabelovkou UPC na tom IPTV od O2 taky není nijak úžasně, a to má podstatně větší pokrytí.
Co se týká toho údajného potenciálu, tak přesně to si v O2 mysleli taky (+ to ještě doplnili sportem) a dopadli jak hubkaři. Holt lidi nemají o "hračičky" zájem, resp. kdo zájem má, ten si hraje někde na netu a streamech tam a ne u IPTV.
K tematu:Majitel Viktorie Plzen,pan Paclik,se na sve prednasce na VSE o businesu ve fotbale mimo jine dost negativne vyjadril k vysilani fotbalove ligy na o2 sportu.Pry je to obrovsky problem a sponzori jsou jemne receno vytoceni tim,jaka je sledovanost.Ta,kterou uvadi Kellnerova banda je pry sproste lhani do kapsy,nasobeni poctu prijmacu *2,5 je logicky absolutni nesmysl...Takze je jen otazka casu jak dlouho to Kellzmr**vi jeste vydrzi :)
Sponzoři kteří platí fotbalovému svazu chtějí aby reklamy ze stadionů vidělo co nejvíce diváků tedy potenciálních zákazníků.Při té malé sledovanosti placených kanálů může těmto sponzorům dojít trpělivost a donutit fotbalový svaz ke změně zadávání vysílacích práv.Záleží také na poměru peněz které za práva zaplatil O2 a těch z reklam.