Hlavní navigace

Názor k článku Stanislav Cifka (Misfits): Živí mě Hearthstone. Pro patnáctileté jsem celebrita, babička se diví od d@rkWolf - Tyhle karentní(a nejen karetní) online hry jsou poslední...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 9. 2017 1:09

    d@rkWolf (neregistrovaný) ---.ip.nej.cz

    Tyhle karentní(a nejen karetní) online hry jsou poslední dobou tak velké RNG, že už mě to nebere. Za mým mladých let, kdy se ještě hrály multiplayerové, ne online hry, tak šlo o skill. Vždy a zcela, CS, Quake 3 Arena, nakonec i Doom. Ale Heartstone, stejně jako World of Tanks(a další World of..) či další staví na tom, že je může hrát i levej tupec. Možná ne úplně top, ale při RNG haluzi může i vyhrávat, protože podstatou je nalákat co nejvíc hráčů-a ty nenalákáte, pokud přijdou a budou dostávat stále jen po hubě, to půjdou jinam. WoT je toho typickým příkladem. Mířit můžete sebepřesněji, ale narozdíl od přesně zamířené jistoty headshotu v CS, když se RNG ve WoT rozhodne, že zrovna tahle střela poletí vedle, tak prostě poletí.

    Hrával sem roky Korejskej Navyfield, kterej začal jako hra, která byla přísně o skillu, kdo to neměl v ruce, nedostal se nikam. Ale hráčská základna se autorům zdála malá, tak postupně přecházeli na styl, že i ti největší žebráci leví jak turecké šavle dostávali dostatek zkušeností, dokonce i za prohry bez toho, aby vůbec něco udělali, aby se dostali stromem až k nejvyšším levelům. Postupně to hru utopilo do naprostého odpadu, schopné lidi to postupně odradilo, když ti primitivové s iq 20 a oběma rukama levýma kazili všem hru na největších levelech...