Hlavní navigace

Názor k článku Stanislav Konečný: Computer Press čeká rychlý prodej od anonym - Všechno, co jste v rozhovoru sdělil širokému obecenstvu,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 1. 2008 13:12

    anonymní
    Všechno, co jste v rozhovoru sdělil širokému obecenstvu, vypadá jako pravda a vy se pozicujete do role mediálního odborníka a nakonec i tahouna firmy CP z bryndy. Rád bych vám - ale také lidem, kteří mohli z vašeho rozhovoru nabýt dojmu, že je to pravda - sdělil jeden fakt: lžete, fabulujete a překrucujuete. Médiím nerozumíte, top manažerem nejste a nikdy jste nebyl.

    Profesně je mi špatně z vašich kroků, které jste ve vámi rebrandovaném CPRESSu udělal. Osobně jsem rád, že jsem pryč.

    V Computer Press jsem pracoval také řadu let. Zažil jsem Hlavenku, Bancroft + Hlavenku i Riverside + Hlavenku. Hodně kroků a rozhodnutí lze s odstupem považovat za dobré, ale také velmi špatné. Firma ovšem jistým způsobem žila a dýchala jak uvnitř, tak venku. Zažila několik převratů a restrukturalizací, rozdělování a zpětných slučování. Co jste však dokázal udělat vy - klobouk dolů.

    Vašim arogantním až stupidním jednáním jste ukázal, jaká je vaše pravá tvář. Nejste tvrdým manažerem s jasným cílem a schopností užívat nástrojů, které jsou vám k dispozici. Jste béčkovým vedoucím, který ze sebe jen sype ubohé tzv. pastýřské listy. Pane Konečný, jen málokdo vám je žral.

    Exodus schopných lidí? Opět fabulujete a mystifikujete. Někteří lidé (na jaře 2006 vedení CP) odešlo kvůli Hlavenkovi. Po vašem usazení na postu generálního CP pokračoval exodus dále, ale jak kvůli Hlavenkovi (již minoritně), tak kvůli vám (majoritně). A že vám to nevadilo? Lžete. Někdo se tady otřel o konkrétní osoby. Pokud si myslíte, že jejich odchodem se kvalita médií, marketingu, produkce a distribuce nesnížila, lžete sobě i všem, kteří odešli, nebo v CP stále pracují. Na vedoucích postech jste měl matadory (Politzer, Lutonský). Budiž, tito pánové věděli, co dělat, a dali vám k médiím čichnout. Nestal jste se však odborníkem. Víte proč? Dělat média se nerovná prodávat žárovky a konzervy. Je to opravdu jiný, diametrálně odlišný byznys. Váš kalibr konči u žárovek. Přiznejte si to.

    Pokles výkonnosti médií a obchodu je důsledkem odchodu zkušených lidí. Výše zmínění matadoři jsou (bohužel nejen) co do počtu slabou náplastí na díru, která v CP vznikla. V týmu CP jsou mladí benjamínci, kteří jsou asi plní ambicí, ale bez zkušeností. A je to opravdu vidět. Myslím, že vám chybí ti dříči a odborníci v jedné osobě; jejich pár jmen zaznělo v některém z příspěvků výše. Vy je neznáte (škoda, mohl jste se přiučit), oni vás však poznali. V CP je stále několik bezva lidí, kterým přeji, aby se jim dařilo, popř. zkusili jít o dům dál, pokud bude novým vlastníkem/generálem mediální nula vaší velikosti.

    Doufám, že jako vyhozený generální ředitel CP zůstanete na poli byznysu sám a okolí pochopí, že umíte jen žvanit. Silná káva? Jistě! Styďte se.