Hlavní navigace

Názor k článku Stanislav Mottl: Do pár let bude v HbbTV převažovat programatický nákup reklamy od Jiří Macich ml. - Zatím (!) lze vypnout. Jestli z hybridní reklamy...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 17. 4. 2016 20:39

    Jiří Macich ml.

    Zatím (!) lze vypnout. Jestli z hybridní reklamy poteče dost peněz, dovedu si představit tlak na výrobce televizorů, aby technologie byla vždy zapnutá bez možnosti uživatelského vypnutí.

    Snad to nedopadne tak, že časem nezbude než televizor zase odříznout od Internetu. Ještě horší scénář je, že ani odpojit od Internetu televizor nepůjde, protože právě kvůli on-line reklamě bude muset poslat ping na nějaký server, aby se vůbec rozběhl.

    Příliš apokalyptická vize? Podívejte se na mobilní aplikace, z nichž některé nechtějí fungovat v off-line režimu jenom proto, že potom postrádá smysl vložená reklama a není možné nechat rotovat bannery z inzertního serveru.