Hlavní navigace

Názor k článku Stav autorskoprávní ochrany: všeobecná spokojenost od Ondřej Bouda - Samozřejmě? No, tak mě zase přijde samozřejmé, že...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 1. 2012 11:53

    Ondřej Bouda (neregistrovaný) ---.adslcust.sbone.cz

    Samozřejmě? No, tak mě zase přijde samozřejmé, že prodejce nemůže nést odpovědnost za to, že si zákazník neumí vybrat to, co mu vyhovuje. Zákazník má totiž právo si výrobek před zakoupením vyzkoušet - tj. v případě zmrzliny ochutnat - a pokud mu nevyhovuje, tak kupní smlouvu neuzavřít. Ovšem pokud svého práva na vyzkoušení nevyužije, je to chyba zákazníka, nikoli prodejce...
    Takže pokud Vám přijde samozřejmé, že někdo jiný má platit za Vaši blbost, doporučuji Vám Váš postoj přehodnotit. Je totiž nesympatický (existuje na to termín "zm*dismus"), kontraproduktivní a v některých případech mohou být důsledky takového postoje pro Vás samotného nepříjemně nákladné.