Hlavní navigace

Názor k článku Sto tisíc telefonů od UPC a brzy i klientů O2TV od anonym - Jen na okraj - UPC nepoužívá "standardní" technologii...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 7. 2008 3:37

    anonymní
    Jen na okraj - UPC nepoužívá "standardní" technologii VoIP ale technologii "Voice over Cable" známou též jako "VoCable" či "VoC", respektive "Packet Cable". Jde tedy o jinou, nikoli přímo SIP/Voice over Internet kompatibilní, technologii. Zjednodušeně řečeno, hlas a signalizace se zde nepřenáší přes Internet, ale prostřednictvím jiné (separátní) "logické" či "technologické" paketové sítě, realizované vedle internetové sítě a společně s ní (jakož i dalšími) na stejné fyzické síti. Typické přitom je, že tato samostatná síť má vyhrazené vlastní přenosové kanály a není do Internetu propojena. UPC používá (pokud se něco nezměnilo) řešení přenosu hlasu po kabelu od společnosti Siemens, které se skládá ze softwarového přepínače Surpass hiQ 8000, pracujícího jako Call Management Server, Media Gateway Controlleru, a propojovací komunikační brány Surpass hiG 1200. Uvedené řešení Siemens je kompatibilní se standardy PacketCable a EuroPacketCable, a má osvědčení, vydávané standardizační úřady CableLabs a tComLabs.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).