Hlavní navigace

Názor k článku T-Mobile měl vážné problémy s IPv6 na DSL službách od anonym - Díky za článek. Řešil jsem s T-Mobile to samé,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 4. 2019 12:54

    bez přezdívky

    Díky za článek.
    Řešil jsem s T-Mobile to samé, ale bez úspěchu. Kolik nás asi bylo?
    Někdy na podzim loňského roku jsem zjistil, že vylepšili DSLAM, kde jsem připojen. (Jen taková perlička na okraj, v rámci upgrade DSLAMu mě omylem CETIN přepnul do sítě O2. Když jsem volal do T-Mobile, že jsem se octnul v O2, nevěřili mi.).
    Upgradovaného DSLAMu jsem využil a nechal si zvýšit rychlost na 50Mbit/s. Rychlost zvýšili, ale IPv6 začlo stávkovat. Rozpadající se web stránky, výpadky opakovačů po několika minutách - přesně jak je to popsáno v článku.
    Tak jsem udělal hlášení na jejich helpdesk, že IPv6 má výpadky, poslal jim nasnímané obrazovky jako autor, výslovně jsem jim sdělil, že IPv4 je v pořádku a chybuje jen IPv6. T-Mobile na to, že pošle technika a proměří linku. Tak jsem jim znova řekl, že tím to nebude, ale trvali na svém. Přijel technik, proměřil linku, řekl že lepší linka ani není možná, a že když budu chtít a zaplatím si to, že mi to pojede i 250 Mbit/s. A že nic nenašel. Shodli jsme se, že je to "někde na trase", ale že on s tím nic udělat nemůže.
    Tak jsem IPv6 vypnul.
    Před pár dny jsem cvičně IPv6 nechal zapnutý a teď to jede bez problému.

    Jenom nechápu, že firma, co tvrdí, že jsou profesionálové, nechá IPv6 běžet polofunkční několik měsíců, inkasuje za to plnou měsíční částku a ignoruje všechna hlášení, která nápadně popisují stejný problém.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).