Nedalo mi to, a napsal sem jim přes kontaktní formulář.
Dobrý den, již týden se marně pokouším spravovat svůj účet přes web rozhraní Můj t-mobile. Přihlášení proběhne, volba typu administrace rovněž, avšak další krok - ať už vyúčtování, nebo zobrazení mých služeb, a vlastně veškeré tyto volby, skončí s hláškou: "Došlo k systémové chybě. Omlouváme se za potíže, zopakujte prosím svůj požadavek později."
Zkouším to v různou denní i noční dobu, v IE nebo FF nebo Opeře, vždy se stejným neúspěchem. Jsem na ADSL 8Mbit, a bohužel z Vašeho serveru, to "leze jak z chlupaté deky". Plánujete někdy korektně zprovoznit toto rozhraní? Ne že bych si rád nepokecal s vašimi operátory přes hlasové rozhraní, ale mám rád vidět vše před sebou černé na bílém, pěkně pohromadě.