Hlavní navigace

Názor k článku T-Mobile zavede na zákaznickou linku rozpoznání hlasu, má odolat i imitátorům od Martin Prokeš - Rozpoznávání řeči? Vzorkování hlasu? Umělá inteligence? Začíná mi to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 8. 2013 12:13

    Martin Prokeš (neregistrovaný)

    Rozpoznávání řeči? Vzorkování hlasu? Umělá inteligence?

    Začíná mi to vadit. Ono nestačí, že o vás má mobilní operátor velkou řadu soukromých dat, on se ještě bude navážet do vašeho soukromí a sbírat biometrické údaje?

    To abych do prodejny chodil v igelitovém skafandru, aby si náhodou neodebrali vzorky a nezačali mi na základě analýzy DNA nabízet nějaké svoje produkty.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).