Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku T-Mobile zavede na zákaznickou linku rozpoznání hlasu, má odolat i imitátorům od randomofamber - Zrovna v sobotu se můj otec snažil dovolat...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 8. 2013 13:39

    randomofamber

    Zrovna v sobotu se můj otec snažil dovolat na T-Mobile operátora. Automat nestačil, protože měl velmi specifický dotaz. Bohužel dostat se na operátora přes automat je téměř nemožné. Kdysi bývalo zvykem, že když nevyhovovala nějaká volba, automat zahlásil nevybrali jsem žádnou volbu, budete přepojeni na operátora. Nyní si člověk musí vyslechnout kolečko voleb 2x a teprve pak mu je nabídnuta volba návodu jak se pohybovat v nabídkách automatu a tam se dozví, že po zadání určitého čísla a hvězdičky dojde k přepojení na operátora, jenže po zadání tohoto čísla vám je oznámeno, že je nutné toto číslo zadat z nějakého menu a tak člověk vleze do základního menu a tam se dozví, že se musí toto číslo zadat z podmenu, tak vlezete do podmenu a po zadání čísla a hvězdičky se nic nestane, tak vlezete do jiného menu a podmenu a zase nic... Nakonec jsem s tím sekl, ale můj otec je vytrvalejší a nějak se mu to podařilo...
    Skutečně pro-zákaznický přístup. Kdybych neměl tak malou spotřebu a velký počet kreditů, už jsem dávno u jiného operátora...

    To jestli mě automat pozná po hlase a bude na mě mluvit libozvučným hlasem je mi u konečníku. Mě zajímá, jak se ke mě dodavatel chová a jak ke mě přistupuje.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).