Hlavní navigace

Názor k článku Taky hledáte řemeslníky na Internetu? od Zdeněk Dvořák - Já jsem řemeslník a zrovna elektrikář...a podle toho...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 7. 2004 18:54

    Zdeněk Dvořák (neregistrovaný)
    Já jsem řemeslník a zrovna elektrikář...a podle toho co píšete bych řekl že jste si najmul nějakou větší firmu, která k vám poslala svoje zaměstnance, aby odvedli nějakou práci.

    Dobrého řemeslníka poznáte podle toho že přijde do bytu zeptá se vás na to jakou máte představu o výsledku a pak Vám sdělí svůj názor a svoje zkušenosti s tou nebo onou věcí. Pak se dohodnete na konečném vzhledu kde řemeslník musí brát ohled na přání zákazníka a na druhou stranu by zase zákazník neměl zavrhovat názory řemeslníků, kteří určitě takových staveb dělali X.

    Osobně pracuji raději bez plánu a jsem v přímém kontaktu s odběratelem. Když se vyskytne jakákoliv věc která by mohla být v rozporu s domluveným postupem, okamžitě se ptám jestli to chce tak nebo jinak.
    Tak by to asi mělo vypadat

    Co se týče internetových prezentací. Já svou nemám a mám jen zaregistrovanou firmu na seznamu. V našem kraji je elektrikářů hodně ale na internetu je jich jen 117 a v okrese jen 10. Takže i bez webu jsem na první stránce.
    Osobně si myslím že to je jen podceňování tohoto média, protože taková prezentace na internetu je vlastně reklama za málo peněz na dlouhou dobu. Bohužel však stále jen pro málo lidí.
    Cena reklamy ve zlatých stránkách se pohybuje sice v tisících, ale je skoro ve všech firmách a domácnostech !!!
    Kolik lidí hledá elektrikáře na WEBu ??? Odpovím si sám...sekci ve které jsem uveden navštěvuje asi 1000 lidí měsíčně. Kolik z nich jsou sami inzerenti a kolik je jich opravdových zákazníků ??? Nikdo neví !!!

    Lidi kteří potřebující řemeslníka a nemají přístup k NETu prostě vezmou do ruky zlatý stránky a buď obvolávají číslo za číslem a nebo si očima vyberou jednu firmu která má na stránce největší reklamu a tam pak zavolají. Raději si pak počkají až si na ně udělají čas, než aby zavolali jinam a zeptali se aspoň na ceny a podmínky !!! Prostě je to jako s prezentací na internetu...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).