Tarifikace by měla být vždy jen 1+1 !! Dnes už není žádný technický důvod pro to, aby byla počítána jinak... Systémy měří stejně hovor většinou na 0,001 sekundy :-((
Například na Slovensku je to normální...
V bance, když zadám převod z účtu, tak mi taky odečte jen např. 997 korun a nikdo neřekne "ale u částek na 500" počítáme jen po celých stokorunách", takže pošleme 997, ale odečteme vám 1000,- :-DDDD
--
Konkrétně třeba můj bratr na tarifikaci 60+x doplácí hodně peněz zbytečně, protože hovory řeší stylem:
"Čau, tak kde se potkáme? OK, tak ve tři tam a tam" hovor na 20 sekund :-) Takových má 90%. Kdyby byla tarifikace 1+1, platil by půlku...
Já místo takových hovorů raději píšu SMS, ale upřímně, kdyby mi to tarifikace umožňovala, tak bych taky místo ťukání SMS zvolil půlminutový hovor :-)
Pro zákazníka je jakákoli jiná tarifikace než 1+1 vždy nevýhodná a v podstatě jej "obírá" o peníze nebo volné minuty... To rovnou můžou zavést tarifikaci po hodinách 3600+3600 :-DDDDDDD
Marketingová oddělení by to určitě taky prezentovala jako obrovskou výhodu :-DDD "Dříve vás minuta stála 4Kč, takže hodina 240Kč!! My Vám nabízíme hodinu volání jen za 100Kč - více než 60% úspora!!! Přejděte na novou tarifikaci po hodinách!!! :-DDDDD LOL