Hlavní navigace

Názor k článku Rozdílná tarifikační perioda má na cenu volání zásadní vliv od :-) - Tarifikace by měla být vždy jen 1+1 !!...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 1. 2009 21:32

    :-) (neregistrovaný)
    Tarifikace by měla být vždy jen 1+1 !! Dnes už není žádný technický důvod pro to, aby byla počítána jinak... Systémy měří stejně hovor většinou na 0,001 sekundy :-((

    Například na Slovensku je to normální...

    V bance, když zadám převod z účtu, tak mi taky odečte jen např. 997 korun a nikdo neřekne "ale u částek na 500" počítáme jen po celých stokorunách", takže pošleme 997, ale odečteme vám 1000,- :-DDDD

    --

    Konkrétně třeba můj bratr na tarifikaci 60+x doplácí hodně peněz zbytečně, protože hovory řeší stylem:
    "Čau, tak kde se potkáme? OK, tak ve tři tam a tam" hovor na 20 sekund :-) Takových má 90%. Kdyby byla tarifikace 1+1, platil by půlku...

    Já místo takových hovorů raději píšu SMS, ale upřímně, kdyby mi to tarifikace umožňovala, tak bych taky místo ťukání SMS zvolil půlminutový hovor :-)

    Pro zákazníka je jakákoli jiná tarifikace než 1+1 vždy nevýhodná a v podstatě jej "obírá" o peníze nebo volné minuty... To rovnou můžou zavést tarifikaci po hodinách 3600+3600 :-DDDDDDD

    Marketingová oddělení by to určitě taky prezentovala jako obrovskou výhodu :-DDD "Dříve vás minuta stála 4Kč, takže hodina 240Kč!! My Vám nabízíme hodinu volání jen za 100Kč - více než 60% úspora!!! Přejděte na novou tarifikaci po hodinách!!! :-DDDDD LOL
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).